El Festival Gastronòmic Corpinnat, guardonat als Premis Vinari
El Festival Gastronòmic CORPINNAT ha estat guardonat com la Millor Experiència Enogastronòmica en els Premis Vinari d’Enoturisme organitzats per Grup El Món. El jurat ha valorat l’originalitat de la proposta i la bona acollida que ha tingut entre el públic (en l’edició de l’any passat va aplegar prop de 2.500 persones).
El gerent de CORPINNAT, Jaume Mata, va recollir el premi de mans del director dels Premis Vinari, Ramon Roset. Mata va agrair l’elecció del jurat, però sobretot va fer èmfasi en l’esforç que fan els equips dels cellers per fer possible l’esdeveniment, la implicació de tots els cuiners i cuineres que donen suport a la iniciativa i, sobretot, el compromís del públic que hi assisteix.
El Festival Gastronòmic Corpinnat va néixer amb la intenció de descobrir les joies gastronòmiques del nostre país a través de sopars a la fresca als espais més atractius dels cellers, en molts casos envoltats de les vinyes que creixen al cor del Penedès. La segona edició del Festival Gastronòmic de Corpinnat ha tingut lloc entre el 15 de juny i el 31 de juliol amb la voluntat reunir el talent i la riquesa gastronòmica del nostre país. Els onze integrants de la marca col·lectiva de la Unió Europea han aplegat al llarg dels mesos d’estiu una cinquantena de sopars.